|
مشخصات |
|
|
سطح سازمانی*لطفا تکمیل گردد
|
|
پرسشنامه سنجش وضعيت معيارهاي فرهنگ سازماني صنعت آب و برق |
|
1- تا چه ميزان جهت نگهداري و حفظ تجهيزات اداري و فني رويه ها و دستورالعمل هاي مشخصي وجود دارد؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
2- تا چه اندازه کيفيت نگهداري از تجهيزات مورد استفاده کارکنان اندازه گيري و گزارش مي شود؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
3- تا چه اندازه به منظور نگهداشت و بهبود روحيه حفظ بيت المال، از دورههاي آموزشي خلاقانه، متنوع و اثربخش استفاده مي شود؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
4- تا چه ميزان معيارهاي خدمت گزاري به طور شفاف تعيين و اطلاعرساني شده است؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
5- تا چه اندازه براي خدمتگزاري به مردم رويههاي قابل پيشبيني وجود دارد و به طور مستمر مورد پايش قرار مي گيرد؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
6- تا چه ميزان افرادي که روحيه خدمتگزاري به مردم را دارند، شناسايي و تقدير مي شوند؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
7- تا چه اندازه جايگاه و منزلت کارکنان (تجربه، سنوات خدمت، تخصص و...) رعايت ميشود؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
8- به چه ميزان براي حفظ کرامت انساني افراد مراسم تقدير از کارکنان و خانواده آنها برگزار مي شود؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
9- مديران در برخورد با کارکنان (در همه سطوح سازماني) فارغ از جايگاه سازماني چه ميزان به آنها احترام مي گذارند؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
10- تا چه اندازه استانداردهاي رفتاري و اخلاقي براي کارکنان تدوين شده است؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
11- تا چه اندازه آداب و اخلاق اداري رعايت مي شود؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
12- رعايت اخلاق اداري تا چه اندازه در ارتقاء شغلي کارکنان تأثير دارد؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
13- تا چه ميزان مؤلفههاي تعلق سازماني مشخص شده و نسبت به سنجش و پايش آن اقدام مي شود؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
14- تا چه اندازه کارکنان خودشان را از طريق عضويت در سازمان به ديگران معرفي ميکنند و باعث افتخارشان است؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
15- تا چه ميزان از مؤلفههايي که نمايانگر عضويت کارکنان در سازمان است (ازجمله پوشش سازماني و ...) استفاده مي شود؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
16- مديران تا چه اندازه در پياده سازي تکاليف قانوني با قاطعيت و صلابت عمل مي کنند؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
17-کارکنان تا چه اندازه به قوانين و مقررات مرتبط با حوزه وظايف و مأموريتهاي سازمان تسلط دارند؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
18- تا چه اندازه کارکنان مقيد به رعايت مقررات هستند؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
19- قانون مداري مديران و کارکنان تا چه اندازه در پيشرفت شغلي آنها تأثير دارد؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
20-تا چه ميزان اجراي قوانين و مقررات به صورت يکسان براي همگان اجرا مي شود؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
21- تا چه اندازه اهداف ساليانه سازمان با ويژگيهايي از جمله دقيقبودن، قابل اندازهگيري، دست يافتني و زمان بندي شده تعريف مي شود؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
22- تا چه اندازه تحقق اهداف سازمان مورد سنجش قرار مي گيرد؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
23- سازمان تا چه اندازه نظام پاداش دهي را به تحقق اهداف پيوند کردهاست؟ *لطفا تکمیل گردد
|
|
24- براي نظارت و کنترل بر تحقق حقوق عامه مردم، تا چه ميزان فرايندهاي تعريف شده و قابل سنجش وجود دارد؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
25- رعايت حقوق اداري کارکنان تا چه ميزان به عنوان يک اصل به حساب مي آيد؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
26- تا چه ميزان روند اخذ تصميماتي که به نحوي با حق و تکليف عمومي مرتبط بوده، به صورت شفاف تعريف و در معرض ديد عموم قرار گرفته است؟ *لطفا تکمیل گردد
|
|
27- انتظارات مشتريان (مشترکين/ارباب رجوع) تا چه ميزان به طور مستمر مورد پايش قرار مي گيرد؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
28- تا چه اندازه بين اختيارات و مسئوليت هاي کارکنان تناسب وجود دارد؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
29- تا چه ميزان در قبال تصميمات و عملکرد در برابر مردم پاسخگويي وجود دارد؟ *لطفا تکمیل گردد
|
|
30- تا چه ميزان ارزيابي مديران بر اساس کيفيت پاسخگويي آنها ميباشد؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
31- به چه ميزان پايگاههاي اطلاعاتي، عملکرد سازمان را به طور شفاف اطلاع رساني مي کنند؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
32- تا چه ميزان براي اجتناب از برخورد سليقهاي از سازوکارهاي فرايندي و از پيش تعيين شده استفاده ميشود؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
33- تا چه حد در تصميمگيري ها بر اساس دستورالعمل ها و به صورت يکسان براي همه عمل مي شود؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
34- براي پرهيز از برخورد سليقه اي و فردي، تا چه اندازه مصاديق تعارض منافع (فردي و شرکتي) احصاء شده است؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
35- سازمان تا چه اندازه با استفاده از راهبردهاي مشخص در جهت اهداف و مأموريتهاي تعيين شده حرکت ميکند؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
36- تا چه اندازه در هنگام اتخاذ تصميمات به اثرات کوتاه مدت و بلندمدت آنها توجه مي شود؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
37- اقدامات سازمان تا چه اندازه بر اساس برنامههاي مدون (و نه به صورت اتفاقي و موردي) انجام ميشود؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
38- چقدر برنامههاي راهبردي سازمان به برنامههاي عملياتي و قابل سنجش تبديل شده اند؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
39- تا چه اندازه کارکنان در تدوين برنامه هاي سازمان مشارکت دارند؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
40- به چه ميزان از ديدگاه کارشناسان در تصميم گيري ها استفاده ميشود؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
41- تا چه اندازه در اتخاذ تصميمات از نظرات صاحبنظران خارج از سازمان بهره برده مي شود؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
42- تا چه ميزان براي دريافت خدمات، بدون نياز به مراجعه حضوري به سازمان انجام مي شود؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
43- تا چه ميزان به افزايش سواد ديجيتال کارکنان و مديران توجه ميشود؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
44- تا چه ميزان سامانههاي سازمان يکپارچه هستند؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
45- چقدر شاخصهاي صيانت از منابع و محيط زيست به طور شفاف تعريف و به اطلاع ذينفعان (سازمان هاي بيروني، پيمانکاران، تامينکنندگان و ...) رسانده شده است؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
46- تا چه ميزان شاخصهاي صيانت از منابع و محيط زيست مورد سنجش و پايش قرار مي گيرد؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
47- چه قدر در تعریف پروژه های سازمان به مخاطرات زیست محیطی توجه می شود؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
48- تا چه ميزان براي نگهداري و استفاده بهينه از تجهيزات به رعايت استانداردها و دستورالعمل هاي مربوطه توجه مي شود؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
49- چقدر از ابزارهاي هوشمند و فنون مديريت دارايي در حوزه مديريت نگهداري تجهيزات و تحليلهاي مرتبط با آن استفاده ميشود؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
50- تا چه اندازه فرايندهاي يادگيري کارکنان مشخص است و بر مبناي آن عمل ميگردد؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
51- سازمان تا چه ميزان شرايطي را فراهم نموده که کارکنان آموزههاي جديد خود را به کار گيرند و نتيجه آن را در عمل مشاهده کنند؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
52- تا چه ميزان افرادي که داراي رويکردهاي نويني هستند و بدنبال اجرايي نمودن مفاهيم جديد مي باشند، توسط تيم مديريتي ارشد سازمان مورد حمايت و تشويق قرار ميگيرند؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
53- تا چه اندازه شايسته سالاري در سازمان رعايت ميشود؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
54- تا چه ميزان در راستاي استقرار نظام شايسته سالاري از نظام ارزيابي عملکرد استفاده مي شود؟ *لطفا تکمیل گردد
|
|
55- مديران ارشد تا چه اندازه در عمل، حامي و پشتيبان افراد شايسته هستند؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
56- تا چه ميزان سازمان به ايجاد مسير ارتباطي کارا و اثربخش با ذينفعان خارجي اهتمام داشته و تکريم ارباب رجوع را در اولويتهاي کاري قرار مي دهد؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
57- تا چه ميزان سازمان به ارائه پاسخ مناسب و در زمان مقرر به ارباب رجوع اهميت مي دهد؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
58- تا چه ميزان ارباب رجوع قادر است به شکل ساده و سريع به مديران سازمان دسترسي داشته باشد؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
59- سازمان تا چه اندازه در ارائه خدمات به صورت چابک (با سرعت و دقت، صحت و استمرار) جدي و داراي هدف و برنامه است؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
60- سازمان تا چه ميزان داراي فرايندهاي شفاف، يکپارچه و داراي شاخصهاي قابل اندازهگيري در ارائه خدمات چابک (با سرعت و دقت، صحت و استمرار) ميباشد؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
61- سازمان تا چه ميزان از ابزارهاي فناوري اطلاعات براي ارائه خدمات چابک (با سرعت و دقت، صحت و استمرار) استفاده ميکند؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
62- سازمان به منظور مصرف بهينه آب و برق به چه ميزان داراي برنامههاي مدون و مشخص است؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
63- تا چه اندازه کارکنان مقيد به رعايت مصرف بهينه آب و برق هستند و آن را به عنوان ويژگي متمايز فرهنگ سازماني درنظر ميگيرند؟*لطفا تکمیل گردد
|
|
64- تا چه اندازه تجربيات مرتبط با فرهنگ مصرف بهينه آب و برق در بين کارکنان به اشتراک گذاشته ميشود؟*لطفا تکمیل گردد
|
1403/02/20 |
|