شنبه, 15 ارديبهشت 1403
تنضیمات
انتخاب رنگ
انتخاب رنگ پس زمینه
تنظیمات پیش فرض
تنظیمات پیش فرض
  • ساعت : ۱۷:۴۶
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ 
  • تعداد بازدید : 78
  • کد خبر : ۴۱۶۱
مدیر دفتر مدیریت مصرف توزیع برق استان قم در جمع نمازگزاران مسجد الغدیر؛
مساجد در فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق نقش محوری دارند
مدیر دفتر مدیریت مصرف توزیع برق استان قم در جمع نمازگزاران مسجد الغدیر گفت :مساجد در فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق نقش محوری دارند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم،در راستای برگزاری سلسله جلسات تبیین در مساجد سطح استان ، مهندس محمد محمودی مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان قم با حضور در مسجد الغدیر با اشاره به ناترازی تولید و مصرف برق اظهار داشت: برای عبور موفق از تابستان پیش رو  رعایت نکات مدیریت مصرف برق از سوی همه مردم ضروری است.

مهندس محمودی در ادامه نقش محوری مساجد در فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: متولیان مساجد و حسینیه ها باید در مواقع تعطیلی و ترک محل از خاموش بودن وسایل برقی اطمینان حاصل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسین اعرابی  مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت توزیع نیروی برق استان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به آموزه های دینی و سیره ائمه معصومین (ع) پرهیز از اسراف و حفظ منابع انرژی را ضروری دانست.

در ادامه این برنامه فرهنگی، سعید کرمانی   مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت توزیع نیروی برق استان به همراه کارشناسان این دفتر به سوالات و درخواست های مردم پاسخگویی کردند. 

 

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0