سه‌شنبه, 11 ارديبهشت 1403
تنضیمات
انتخاب رنگ
انتخاب رنگ پس زمینه
تنظیمات پیش فرض
تنظیمات پیش فرض
  • ساعت : ۰۸:۴۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ 
  • تعداد بازدید : 83
  • کد خبر : ۴۱۶۰
جلسه مدیریت پیك بار تابستان با تأكید بر كاهش مصرف برق ادارات استان قم برگزار شد
در جلسه‌ای با حضور مدیران انرژی دستگاه‌های اداری و اجرایی استان قم، راهکارهای مدیریت مصرف برق در تابستان ۱۴۰۳ مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم، جلسه مدیریت پیک تابستان سال ۱۴۰۳ با حضور مدیران انرژی دستگاه‌های اداری و اجرایی استان قم برگزار شد.

در این جلسه که روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ تشکیل یافت، مهندس محمد محمودی، مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان قم، به تشریح فرآیند تولید، انتقال و توزیع برق پرداخت و بر ضرورت اجرای مدیریت مصرف در ایام و ساعت پیک بار تأکید کرد.

مهندس محمودی با اشاره به تعالیم دینی و دستیابی به اهداف چشم‌انداز بیست‌ساله کشور، بر اهمیت کاهش آثار زیان‌بار سوخت‌های فسیلی بر محیط زیست و تأمین برق مطمئن و پایدار تأکید نمود.

وی همچنین به مفاد تصویب‌نامه هیئت وزیران در بخش‌های صنعتی و اداری اشاره کرد و بر لزوم کاهش بار مصرفی در روزهای هشدار، اضطرار و بحران تأکید کرد.

در ادامه، راهکارهای مختلف برای کاهش بار مصرفی ادارات در ماه‌های گرم سال مورد بحث قرار گرفت و بر ضرورت انتخاب مدیر مسئول انرژی در تمامی ادارات به منظور نظارت بر اجرای راهکارهای مدیریت مصرف برق تأکید شد. 

همچنین، تشکیل اکیپ بازرسی برای نظارت بر حسن انجام مدیریت مصرف برق و پایش مستمر همکاری ادارات در دستور کار قرار گرفت.

 

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0