چهارشنبه, 5 ارديبهشت 1403
تنضیمات
انتخاب رنگ
انتخاب رنگ پس زمینه
تنظیمات پیش فرض
تنظیمات پیش فرض
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ 
  • تعداد بازدید : 243
با حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان قم؛
از عملكرد شرك توزیع نیروی برق استان قم در امر خطیر نماز قدردانی شد
در چهارمین نشست فصلی دبیران اقامه نماز دستگاههای اجرایی و دانشگاههای استان قم و با حضور رئیس ستاد اقامه نماز قم از تلاش های شرکت توزیع نیروی برق استان قم در امر خطیر نماز قدردانی شد.

در چهارمین نشست فصلی دبیران اقامه نماز دستگاههای اجرایی و دانشگاههای استان قم و با حضور رئیس ستاد اقامه نماز قم از تلاش های شرکت توزیع نیروی برق استان قم در امر خطیر نماز قدردانی شد.

در ابتدای این نشست مهندس مهدی آهنین پنجه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم ضمن مهم برشمردن اقامه نماز و فراهم نمودن فضای مناسب برای نمازگزاران ، ترویج این فرهنگ نورانی را ضروری دانست.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان در ادامه به مشکل کم آبی در کشور اشاره کرد و افزود: برای عبور موفقیت آمیز و بدون خاموشی از گرمای تابستان سال آینده نیازمند توجه جدی به مقوله مدیریت مصرف از سوی همه مردم هستیم.

وی در ادامه تاکید کرد: با این روند بحران کم آبی برای تحقق تولید برق از نیروگاههای برقآبی با مشکل جدی مواجه هستیم .

مهندس آهنین پنجه در ادامه از پیشنهاد اصلاح و تغییر ساعات کار ادارات برای گذر از تابستان سال97  خبر داد و خواستار حمایت مسئولین امر شد.

وی همچنین خواستار توجه جدی دبیران و مسئولین فرهنگی دستگاههای اداری جهت ترویج مدیریت مصرف برق شد و آن را بسیار کارگشا دانست.

مهندس حمید رمضان دهنوی مدیر دفتر هیئت مدیره شرکت توزیع برق قم نیز در ادامه این نشست ضمن تشریح چرخه تولید تا مصرف برق از نیروگاهها و خطوط انتقال و شبکه توزیع و تبیین روند تغییرات شرایط آب و هوایی و افزایش انتشار گازهای گلخانه ای ، راهکارها و ظرفیت های مدیریت مصرف  برق را به عنوان نیروگاه مجازی مهم ارزیابی کرد.

محمد خامه یار رئیس ستاد اقامه نماز استان قم نیز در ادامه این نشست از عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان قم در امر خطیر نماز و همچنین امداد رسانی به منطقه زلزله زده استان کرمانشاه تشکر و قدردانی کرد.

غلامرضا رضاییان کارشناس ستاد اقامه نماز استان قم نیز در این برنامه نحوه ارزیابی ستاد اقامه نماز دستگاههای اجرایی استان در سال 96 را تشریح کرد.

امتیاز :  ۴.۵۰ |  مجموع :  ۲

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0