پنج‌شنبه, 30 فروردين 1403
تنضیمات
انتخاب رنگ
انتخاب رنگ پس زمینه
تنظیمات پیش فرض
تنظیمات پیش فرض
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ 
  • تعداد بازدید : 94
نماینده قم در مجلس شورای اسلامی:
چاره ای جز حمایت و توسعه انرژی های خورشیدی در استان قم نداریم
نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی چاره ای جز حمایت و توسعه انرژی های خورشیدی در استان قم نیست.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور افتتاح از پروژه های برق استان قم که با حضور اردکانیان وزیر نیرو، صادقی استاندار قم و جمعی از مسئولان برگزار شد اظهار داشت: وزارت نیرو طرح ها و پروژه های قابل توجهی در بخش برق، آب و فاضلاب دارد .

وی افزود: وزیر نیرو فردی متخصص و مشرف بر اوضاع و تحولات جامعه بوده و از نظر مدیریتی نیز فردی برجسته است که باید از این ظرفیت مناسب بهترین استفاده صورت گیرد .

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از ویژگی های شهر قم گفت:  استان قم محور مواصلاتی 17 استان بوده و سالانه بیش از 20 میلیون نفر زائر به این شهر سفر می کنند، از 100 کشور دنیا و تمام تحولات آن در عرصه جهانی تجلی پیدا می کند بنابراین لازم است تا خدمات رسانی در این شهر به بهترین وجه صورت گیرد .

ذوالنور با تاکید بر نیاز اساسی قم به برق عنوان کرد: استان قم به دلیل گرمای زیاد نیاز اساسی به برق دارد چرا که درجه حرارت دما در فصل تابستان به بیش از 50 درجه می رسد و در این شرایط نیاز به برق بسیار بیشتر از شهرهای سردسیر دارد .

وی با اشاره به گرما و خشکی هوای استان قم ادامه داد: محدودیت های طبیعی استان قم سبب شده تا مبحث انرژی های خورشیدی در این شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار شود در شرایط فعلی چاره ای جز حمایت و توسعه انرژی های خورشیدی در استان قم نیست .

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: سرمایه گذاری بخش خصوصی نیاز اساسی استان برای تامین برق مورد نیاز است، مشکل فروش برق تولید شده توسط بخش خصوصی و مشکلات ارزی و خرید تجیهزات مورد نیاز و پنل های خورشیدی از مشکلات اساسی سرمایه گذاران بخش خصوصی در مسئله انرژی های خورشیدی است .

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0