پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
تنضیمات
انتخاب رنگ
انتخاب رنگ پس زمینه
تنظیمات پیش فرض
تنظیمات پیش فرض
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ 
  • تعداد بازدید : 1363
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان قم :
رشد مصرف برق علت افزایش قطعی های اخیر در استان قم است
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم در مورد گلایه شهروندان در مورد بی نظمی بوجود آمده در مدیریت اضطراری شبکه را به دلیل افزایش دمای هوا و رشد مصرف برق عنوان کرد.

سهیل کیانی پور با اشاره به افزایش دمای هوا و رشد فزاینده مصرف برق گفت: رشد مصرف برق استان قم دو برابر میانگین دیگر استان هاست و جهت تامین برق پایدار علی رغم تمام تلاش خادمین مردم در شرکت توزیع نیروی برق استان قم  به جهت کاهش نزولات آسمانی و کاهش تولید نیروگاههای برقآبی جهت جلوگیری از اختلال در کل شبکه برق ناچار به اعمال مدیریت اضطراری بار هستیم.

وی اضافه کرد:مدیریت شبکه برق ایران با توجه به تداوم گرمای هوا سقف پیک بار هر استان را مشخص کرده است و در صورت رعایت مدیریت مصرف ،استان ها کمترین قطعی برق را خواهند داشت.

لذا این شرکت در جهت رعایت  حقوق مشترکین خود نسبت به اطلاع رسانی برنامه قطعی برق احتمالی در شرایط عدم رعایت مدیریت مصرف از روز شنبه 16 تیرماه از طریق سایت شرکت ،صدا و سیما و فضای مجازی اقدام کرد.

متاسفانه طی روز گذشته (سه شنبه 19 تیرماه 97 )با افزایش دمای هوا به مرز 48 درجه سانتیگراد،مصرف برق نیز به بالاترین میزان خود رسید و بر همین اساس میزان خاموشی های استان افزایش دو برابری پیدا کرد و این امر علاوه بر طولانی شدن مدت زمان خاموشی های اعلام شده ،منجر به اعمال مدیریت اضطراری در سایر مناطقی که جزو برنامه نبودند ،شد.

کیانی پور در ادامه ضمن قدردانی از همراهی و شکیبایی مردم عزیز استان درخواست کرد در مدت زمان اعمال مدیریت  اضطراری بار، لوازم برقی را از مدار خارج کنند تا در زمان جریان دادن برق ،دچار مصرف هجومی و  آسیب رسیدن به وسایل برقی نشویم.

وی در ادامه از مشترکین خواست تا نسبت به کاهش 10 درصدی مصارف برق خود اقدام کنند تا دچار خاموشی نشویم.

امتیاز :  ۱.۸۰ |  مجموع :  ۵

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0