جمعه, 10 فروردين 1403
تنضیمات
انتخاب رنگ
انتخاب رنگ پس زمینه
تنظیمات پیش فرض
تنظیمات پیش فرض
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ 
  • تعداد بازدید : 129
تقدیر معاون استاندار قم از خدمات شركت توزیع نیروی برق
معاون امور عمرانی استانداری قم با ارسال نامه ای از زحمات و تلاش شرکت توزیع برق استان قم در راستای بازسازی شبکه برق آسیب دیده بر اثر طوفان در روستای قمرود و علی آباد کورگل از توابع بخش مرکزی قم تشکر و قدردانی کرد.

معاون امور عمرانی استانداری قم با ارسال نامه ای از زحمات و تلاش شرکت توزیع برق استان قم در راستای بازسازی شبکه برق آسیب دیده بر اثر طوفان در روستای قمرود و علی آباد کورگل   از توابع بخش مرکزی قم تشکر و قدردانی کرد.

مهندس محسن بهشتی معاون امور عمرانی استاندار قم از تلاش و زحمات مهندس مهدی آهنین پنجه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم در امر بازسازی شبکه آسیب دیده برق روستاهای  قمرود و علی آباد کورگل از توابع بخش مرکزی قم تشکر و قدردانی کرد.

معاون امور عمرانی استاندار قم در بخشی از متن این تقدیرنامه خطاب به مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم آورده است:بدینوسیله از تلاش های جنابعالی و همکاران محترم که در بازسازی  و آماده سازی خطوط  انتقال برق خسارت دیده  روستای قمرود و علی آباد کورگل از بخش مرکزی  که در اثر طوفان مورخ 15 خرداد ماه  سال جاری با اقدامات بی وقفه و شبانه روزی شرایط لازم را فراهم داشته تا کمترین مشکلات برای روستاییان عزیز را در پی داشته باشد، تقدیر و تشکر  می نمایم.

گفتنی است در این حادثه تعداد 28 پایه فشار متوسط سقوط کرد و بالغ بر 600 میلیون ریال  خسارت به شرکت توزیع نیروی برق استان قم وارد شد. این حادثه با تلاش بی وقفه و شبانه روزی پرسنل و اکیپ های اعزامی توزیع برق قم  مدیریت و شبکه برقدار شد.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0