پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403
تنضیمات
انتخاب رنگ
انتخاب رنگ پس زمینه
تنظیمات پیش فرض
تنظیمات پیش فرض
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ 
  • تعداد بازدید : 154
به منظور تسهیل در خدمت رسانی صورت گرفت؛
استقرار میز خدمت درستاد و مناطق شركت توزیع نیروی برق استان قم
بر اساس بخشنامه ابلاغی ریاست محترم جمهوری و در راستاي تسهيل و تسريع در ارائه خدمات مطلوب به مردم، ميز خدمت در محل ستاد و مناطق چهارگانه شرکت توزیع نیروی برق استان قم تجهيز و استقرار يافت.

بر اساس بخشنامه ابلاغی ریاست محترم جمهوری و در راستاي تسهيل و تسريع در ارائه خدمات مطلوب به مردم، ميز خدمت در محل ستاد و مناطق چهارگانه شرکت توزیع نیروی برق استان قم تجهيز و استقرار يافت.

سهیل کیانی پور مدیر دفتر روابط عمومی توزیع برق قم گفت:ميز خدمت با هدف پاسخگويي، پيگيري و انجام تمامي درخواست هاي مردمي در محل ورودي ستاد و مناطق چهارگانه شركت توزيع برق استان قم راه اندازي و از ابتدای تیرماه امسال مشترکین می توانند با مراجعه به اين دفاتر خدمات مطلوب دريافت كنند.

کیانی پور در ادامه تصریح کرد: با تاکید مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم و تشکیل کارگروه میزخدمت پس از 67 ساعت مطالعه میدانی و جلسه کاری ، فرایندهای خدمات مشترکین جهت سهولت گردش کار مراجعین اصلاح شد و بر این اساس از اول تیرماه جاری میز خدمت حضوری در مناطق و حوزه ستادی این شرکت فعال خواهد بود. 

وی خاطرنشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان قم تعداد 28 شناسه خدمت خود را از طریق سامانه خدمات غیر حضوری  با تلفن 3121 و همچنین وب سایت شرکت به نشانی www.qepd.co.ir بدون نیاز به مراجعه حضوری مشترک ارایه می نماید.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0