چهارشنبه, 5 ارديبهشت 1403
تنضیمات
انتخاب رنگ
انتخاب رنگ پس زمینه
تنظیمات پیش فرض
تنظیمات پیش فرض
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 88
آیت الله نوری همدانی:
اسراف در مصرف آب و برق گناهی بزرگ است
آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید با بیان اینکه خداوند در دو جای قرآن از اسراف به عنوان گناه سخت یاد کرده است، گفت: باید برای استفاده درست از نعمت‌های آب و برق برنامه‌ریزی شود تا به اندازه لزوم مصرف شود و اسراف به وجود نیاید.

آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید با بیان اینکه خداوند در دو جای قرآن از اسراف به عنوان گناه سخت یاد کرده است، گفت: باید برای استفاده درست از نعمت‌های آب و برق برنامه‌ریزی شود تا به اندازه لزوم مصرف شود و اسراف به وجود نیاید .

آیت‌الله حسین نوری همدانی در جمع اعضای شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در قم در سخنانی با تبریک سال جدید گفت: امیدوارم این سال برای همه مسلمانان سال خیر، برکت و عزت باشد .

وی همچنین با تبریک ایام مبارک ماه رجب، از این ماه به عنوان ماه امامت و نبوت یاد کرد و با بیان اینکه عبادت و توجه به خدا در این ماه ارزش فراوان دارد، اظهار داشت: باید در همه امور با اخلاص کار کنیم تا خداوند به کار ما برکت عنایت کند .

این مرجع تقلید ارائه خدمات آب و برق به مردم را، بسیار مهم و بزرگ دانست و با اشاره به روایتی از اما سجاد(ع)، خدمت به مردم را شریف‌ترین عبادت دانست و خطاب به مدیران صنعت آب و برق گفت : پروردگار توفیق خدمت را به شما عنایت فرموده تا بر اساس انجام این خدمت به خداوند متعال تقرب پیدا کنید .

وی در ادامه مسئله کم‌آبی را در کشور به ویژه در شهر قم چالشی بسیار بزرگ دانست و یادآور شد: ما در برابر اینگونه حوادث وظایفی داریم که بزرگ‌ترین وظیفه ما در خصوص کم‌آبی پرهیز از اسراف است .

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه خداوند در دو جای قرآن از اسراف به عنوان گناه سخت یاد کرده است، تصریح کرد: باید برای استفاده درست از نعمت‌های آب و برق برنامه‌ریزی شود تا به اندازه لزوم مصرف شود و اسراف به وجود نیاید .

وی با تاکید بر پرهیز از اسراف و تبذیر در مصرف آب و برق گفت: باید با برنامه‌ریزی صحیح در بحث اقتصاد به ویژه آب و برق از این دو گناه جلوگیری کنیم .

این مرجع تقلید همچنین بر لزوم فرهنگ‌سازی برای استفاده درست از آب و برق و جلوگیری از اسراف و تبذیر تاکید کرد .

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0